» » » AKKORD bölgə üzrə mühasib axtarır

AKKORD bölgə üzrə mühasib axtarır

posted in: İş elanı, muhasibat, Xəbər | 0
birbank biznes

mühasibVəzifə: Mühasib

– Müəssisənin adı: “Qazax Sement Zavodu” MMC

– İş yeri: Qazax              

Namizədə tələblər:

– Ali təhsil (mühasibat, maliyyə, iqtisadiyyat)

– Minimum 2 il müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi.

– Yaş həddi 25-40

– MS Office – Word, Excel, 1C (8.2) proqramlarını mükəmməl bilməli

– Riyazi qabiliyyəti mükəmməl olmalı

– Vergi qanunvericiliyini bilmək

– Məsuliyyətli, işgüzar, ciddi, ünsiyyətcil və aktiv olmalı

– İdarəetmə, analitik düşünmə, düzgünlük və təşkilatçılıq qabiliyyəti olmalı

– İngilis dili biliyi arzuolunandir

– Beynəlxalq mühasibat uçotu üzrə biliyin olması arzuolunandır.

Həmçinin bax: Gilan Holding 1 illik iş təcrübəsi olan Kiçik Auditor axtarır

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

– Təsərrüfat maliyyə fəaliyyətlərinin baş verməsi anında onları əks etdirən ilkin uçot sənədlərinin işin icraçıları tərəfindən (ERP proqramında) tərtib edilməsini təmin edərək nəzarət edir

– Əməliyyat xərcləri, inzibati xərclər və gəlir maddələri üzrə hesabların uçotunu aparır, tələb olunan formatda və müddətdə hesabat və məlumatları təqdim edir;

– Səlahiyyətinə aid olan daxili əməliyyatların gündəlik olaraq analitik uçotunu aparır;

– Ona verilən tapşırıq əsasında debitor və kreditorları üzrə əməliyyatların uçotunu aparır ;

– Əmək haqqı və ona bərabər tutulan ödənişlərin, ezamiyyət xərclərinin hesablanmasını həyata keçirir və ödənilməsinin uçotunu aparır;

– Sifariş edilmiş və alınmış mal-materialların mədaxil və məxaric (sərf) əməliyyatlarının uçotunu və dövri inventarizasiyasını aparır, tələb olunan formatda hesabat və məlumatları təqdim edir;

– İcarəyə, müvəqqəti və birdəfəlik istifadəyə verilən vəsaitlərin uçotunun aparır və təqib edir;

– Təhtəl hesab, şəxslərlə iş və müvafiq uçotun aparılmasını təmin edir;

– Subpodratçılarla əlaqədar mal-material, xidmət, ödəmələr, zəmanət və avanslarla əlaqədar hesablamaları həyata keçirir

və uçotunu aparır;

– Əsas vəsaitlərin, qeyri-maddi aktivlərin, azqiymətli və tezköhnələn əşyaların uçotunu, amortizasiyasını və dövri inventarizasiyasını aparır, tələb olunan formatda hesabat və məlumatları təqdim edir;

– Məhsulun (mal və xidmətin) maya dəyərinin hesablanmasını həyata keçirir və uçotunu aparır;

– Dövlət bütçəsinə və digər dövlət qurumlarına veriləcək hesabatları tərtib edərək təqdim edir.

– Ödəmələrin, sosial sığorta ayırmalarının, vergilərin hesablanmasını və ödənilməsini həyata keçirir;

– Daxili mühasibatlıq üzrə ilkin sənədlərin müəyyən olunmuş qaydada saxlanılmasını (qovluqlara tikilməsini) və arxivləşdirilməsini həyata keçirir;

– Daxili və xarici auditin aparıldığı zamanlarda onlara lazımi dəstək verilməsi;

– Maliyyə Departamenti rəhbərliyinin tələb etdiyi forma və müddətlərdə fəaliyyətlərinə aid hesabatların işlənib hazırlanması və təqdim edilməsi;

– Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsi;

– Pul vəsaitlərinin, mal-material qiymətlilərinin və əsas vəsaitlərin inventarizasiyasının müəyyən olunmuş müddətə keçirilməsinə nəzarət və iştirak

– E-Qaimə Faktura, Elektron Vergi Hesab Fakturalarının tərtib olunması və göndərilməsi

– Gündəlik və aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması.

– Vəzifəsindən irəli gələn digər işləri yerinə yetirmək.

CV-ləri mövzu hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını göstərərək  turan.memmedov@akkord.az / info@finstaff.az ünvanına göndərə bilərsiniz.

Mənbə: jobsearch.az

Həmçinin bax:


Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN.
Mühasibat, Audit və Kadr Xidmətləri üçün linkə daxil olun.