Vəzifə: Mühasib
– Müəssisənin adı: “Qazax Sement Zavodu” MMC
– İş yeri: Qazax
Namizədə tələblər:
– Ali təhsil (mühasibat, maliyyə, iqtisadiyyat)
– Minimum 2 il müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi.
– Yaş həddi 25-40
– MS Office – Word, Excel, 1C (8.2) proqramlarını mükəmməl bilməli
– Riyazi qabiliyyəti mükəmməl olmalı
– Vergi qanunvericiliyini bilmək
– Məsuliyyətli, işgüzar, ciddi, ünsiyyətcil və aktiv olmalı
– İdarəetmə, analitik düşünmə, düzgünlük və təşkilatçılıq qabiliyyəti olmalı
– İngilis dili biliyi arzuolunandir
– Beynəlxalq mühasibat uçotu üzrə biliyin olması arzuolunandır.
Həmçinin bax: Gilan Holding 1 illik iş təcrübəsi olan Kiçik Auditor axtarır
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
– Təsərrüfat maliyyə fəaliyyətlərinin baş verməsi anında onları əks etdirən ilkin uçot sənədlərinin işin icraçıları tərəfindən (ERP proqramında) tərtib edilməsini təmin edərək nəzarət edir
– Əməliyyat xərcləri, inzibati xərclər və gəlir maddələri üzrə hesabların uçotunu aparır, tələb olunan formatda və müddətdə hesabat və məlumatları təqdim edir;
– Səlahiyyətinə aid olan daxili əməliyyatların gündəlik olaraq analitik uçotunu aparır;
– Ona verilən tapşırıq əsasında debitor və kreditorları üzrə əməliyyatların uçotunu aparır ;
– Əmək haqqı və ona bərabər tutulan ödənişlərin, ezamiyyət xərclərinin hesablanmasını həyata keçirir və ödənilməsinin uçotunu aparır;
– Sifariş edilmiş və alınmış mal-materialların mədaxil və məxaric (sərf) əməliyyatlarının uçotunu və dövri inventarizasiyasını aparır, tələb olunan formatda hesabat və məlumatları təqdim edir;
– İcarəyə, müvəqqəti və birdəfəlik istifadəyə verilən vəsaitlərin uçotunun aparır və təqib edir;
– Təhtəl hesab, şəxslərlə iş və müvafiq uçotun aparılmasını təmin edir;
– Subpodratçılarla əlaqədar mal-material, xidmət, ödəmələr, zəmanət və avanslarla əlaqədar hesablamaları həyata keçirir
və uçotunu aparır;
– Əsas vəsaitlərin, qeyri-maddi aktivlərin, azqiymətli və tezköhnələn əşyaların uçotunu, amortizasiyasını və dövri inventarizasiyasını aparır, tələb olunan formatda hesabat və məlumatları təqdim edir;
– Məhsulun (mal və xidmətin) maya dəyərinin hesablanmasını həyata keçirir və uçotunu aparır;
– Dövlət bütçəsinə və digər dövlət qurumlarına veriləcək hesabatları tərtib edərək təqdim edir.
– Ödəmələrin, sosial sığorta ayırmalarının, vergilərin hesablanmasını və ödənilməsini həyata keçirir;
– Daxili mühasibatlıq üzrə ilkin sənədlərin müəyyən olunmuş qaydada saxlanılmasını (qovluqlara tikilməsini) və arxivləşdirilməsini həyata keçirir;
– Daxili və xarici auditin aparıldığı zamanlarda onlara lazımi dəstək verilməsi;
– Maliyyə Departamenti rəhbərliyinin tələb etdiyi forma və müddətlərdə fəaliyyətlərinə aid hesabatların işlənib hazırlanması və təqdim edilməsi;
– Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsi;
– Pul vəsaitlərinin, mal-material qiymətlilərinin və əsas vəsaitlərin inventarizasiyasının müəyyən olunmuş müddətə keçirilməsinə nəzarət və iştirak
– E-Qaimə Faktura, Elektron Vergi Hesab Fakturalarının tərtib olunması və göndərilməsi
– Gündəlik və aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması.
– Vəzifəsindən irəli gələn digər işləri yerinə yetirmək.
CV-ləri mövzu hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını göstərərək turan.memmedov@akkord.az / info@finstaff.az ünvanına göndərə bilərsiniz.
Mənbə: jobsearch.az
Həmçinin bax: