Xidmətin adı: Asan İmza Simkartı üzrə ilkin ərizə məlumatlarında dəyişiklik edilməsi
Xidmətin göstərilməsi üçün tələb olunanlar:
– “imza sahibi tərəfindən ilkin ərizə məlumatlarında dəyişiklik edilməsi barədə Ərizə” – şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin surəti – notariat qaydasında təsdiq edilmiş etibarnamə (ərizə digər şəxs tərəfindən verildikdə)
Xidmətin göstərilməsinə əsas verən normativ sənədlər:
– “Elektron imza və elektron sənəd haqqında” 09.03.2004- cü il tarixli 602-IIQ nömrəli Qanun – NK-nın “AR-da elektron imza və elektron sənədlə bağlı bəzi normativ hüquqi aktların təsdiq edilməsi haqqında” 28.01.2006-cı il tarixli 27 nömrəli Qərarı – Vergilər nazirinin 29.02.2016- cı il tarixli 1617040100324000 nömrəli əmri ilə təsdiq edilmiş “Elektron imza üçün sertifikat xidmətlərinin göstərilməsi üzrə İstifadəçi təlimatı”
Xidmətin göstərildiyi yer:
Vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzləri (MGD-nin inzibati binasında yerləşən xidmət mərkəzi yalnız MGD-da uçotda olan vergi ödəyiciləri üçün), Naxçıvan MR VN-nin yerli vergi orqanlarının vergi ödəyicilərinə xidmət strukturları, “ASAN Xidmət” mərkəzləri, “Paşa Bank”, Bank of Baku”, “Rabitəbank”, BTB ASC-ləri
Müraciəti emal edən struktur vahidi:
Vergi orqanlarının vergi ödəyicilərinə xidmət strukturları, “ASAN Xidmət” mərkəzləri, “Paşa Bank”, Bank of Baku”, “Rabitəbank”, BTB ASC-ləri
İcra müddəti:
Emal müddəti nəzərə alınmaql a müraciət zamanı
Xidmətin nəticəsində təqdim edilən sənədlər:
– İlkin ərizə məlumatlarında dəyişiklik edilməsi haqqında Bildiriş
Elektronlaşdırma səviyyəsi: –
Mənbə: taxes.gov.az