» » » Rəqabətli innovasiyanın yeddi növü (1-ci hissə)

Rəqabətli innovasiyanın yeddi növü (1-ci hissə)

posted in: Xəbər | 0

rəqabətli innovasiyaRəqabətli innovasiya və onun yeddi növü

1-ci hissə

SEB böyümə proqramında iştirak edən sahibkarlara etdiyi çıxışında Avropa İnnovasiya akademiyasının prezidenti Alar Kolk, biznesin inkişafına tətbiq edilə biləcək yeddi növ yeniliklərdən bəhs edib.

Bununla yanaşı, o vurğulayıb ki, heç vaxt yalnız bir növ yeniliklə kifayətlənməməliyik, çünki bu, rəqiblərə sizi ötüb keçmək imkanı verə bilər.

Daha sonra Alar Kolk hər bir yenilik növünün mahiyyətini ətraflı şəkildə izahatını verib.

1.Müştəri

Burada müştərilərin davranışlarında dəyişikliklərin yeni bir seqmentin yaranmasına gətirib çıxardığını anlamaq vacibdir. Bu, on il əvvələ aid bir nümunə ilə yaxşı təsvir edilmişdir.

O zaman kameraya qanad bağlamaq ideyasına yalnız bir neçə nəfər ciddi yanaşmışdı. Lakin, DJI firması başa düşdü ki, ekstremal idman növləri ilə məşğul olan insanlar bu üsulla öz nailiyyətlərini əks etdirmək istəyirlər. Beləliklə, pilotsuz uçan aparatlar (dron) ideyası ortaya çıxdı, onları idarə etmək asandır və  hazırladıqları videolar dostlarla paylaşıla bilər. İndi bu ideyadan yararlanmaqla, iqtisadiyyatın çox ciddi bir sahəsi ortaya çıxıb.

Tezliklə kütləvi istifadə mövzusu olacaq insansız avtomobillərə baxın. Heç bir şübhə yoxdur ki, onların görünüşü istehlak vərdişlərini əhəmiyyətli dərəcədə dəyişdirəcək və müştərilərin tamamilə yeni bir seqmentini meydana gətirəcək.

Əlbəttə ki, yeni istehlak modelinin formalaşması çox vaxt tələb edir, ona görə də hansısa yeni bazar haqqında danışmaq tezdir. Bununla birlikdə, hansı tendensiyaların artdığını rəqiblərdən əvvəl yüksəlişdə olduğunu dərk edə biləcəyimiz sual altındadır. Amma, istehlak davranışının dəyişməsini ilk olaraq dərk edə biləcəyimiz də kifayət deyil: rəqiblər dərhal bizi təqlid etməyə başlayacaq. Öz mövqeyinizi gücləndirmək üçün digər növ innovasiyalardan da istifadə etmək lazımdır.

2.Funksionallıq

Buraya məhsul və ya xidmətin xüsusiyyətləri və funksiyaları ilə əlaqəli hər şey daxildir. Açar söz – məhsulun inkişafıdır. Məs, hansısa məmulat daha möhkəm olub, hanssa xidmət – müştərilərlər üçün daha rahatdır və s.

Və əgər yalnız bununla kifayətlənsək, onda yenə də çox təhlükəli bir innovasiya növündən söhbət gedir. Axı, bu cür qərarlar çox sadə yolla kopyalanır. Yalnız bir sahə var ki, orada innovasiyalar uzunmüddətli üstünlüklər verir – bu, farmakologiyadır, orada yeni preparat uzun illər üçün patentlə müdafiə olunur.


Rəqabətli innovasiyanın yeddi növü (2-ci hissə)


Teleqram qrupumuza üzv olun



Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN.

Mühasibat, Audit və Kadr Xidmətləri üçün linkə daxil olun.

Mühasibat sahəsində ən son iş elanları və xəbərlərini izləmək üçün linkə daxil olaraq qrupumuza üzv olun