Kiçik və orta sahibkarlıq üçün ən yaxşı biznes-ideyalar (4-cü hissə)
Biznes-ideyalar barədə düşünmüsünüz? Pul qazanmaq üçün nə ilə məşğul olacağınızı bilmirsiniz? Bu yazıda biz 2020-ci ilin ən aktual 30 biznes-ideyalarını birləşdirmişik. Bu biznes ideyalar artıq yeni fəaliyyətə başlayan sahibkarlarla məşhurdur və yaxın illərdə inkişaf baxımından böyük biznes-perspektivlərinə malikdir.
15-cı biznes-ideyası: Təkər təmiri
Yuxarıda biz artıq avtomobil parkının genişlənməsindən söz açmışdıq, o səbəbdən avtomobil biznesinin bir çox növlərini, o cümlədən təkər təmiri emalatxanasını perspektiv istiqamətlərindən hesab etmək olar. Biznes işinin bu variantı, minimal yatırımlarla (300 min rubldan başlamaq olar), təşkilinin sadəliyi və qoyulan sərmayənin tez qaytarılma sürəti ilə cəlbedicidir. Lakin, rəqabətin artması ilə əlaqədar olaraq, qaraj tipli təkər təmiri emalatxanalarını daha sivil emalatxanaların formatları əvəz edir. Onlar geniş bir xidmət növü təqdim edirlər, avtomobil mağazaları və ya hətta işin bitməsini gözləyərkən, avtomobil sahibinin qəhvə içə biləcəyi mini kafelərlə birləşdirilə bilər.
16-cı bznes-ideyası: Yoqa studiyası
Yoqanın populyarlığı son vaxtlar müxtəlif ölkələrdə artmaqdadır. Məsələn, son üç il ərzində Rusiyanın milyonçu-şəhərlərində yoqa-studiyalarının sayı iki dəfə çoxalıb: 2015-ci ildə 881 belə studiya var idisə, 2018-ci ildə onların sayı 1617-ə yüksəlib. Bəzi ekspertlərin bu bazarın çox tezliklə dolacağını söyləməsinə baxmayaraq, bu sahədə uğurlu biznes üçün imkanlar hələ də qalmaqdadır: zəif oyunçular öz yerlərini digər iş adamlarına verərək, bazardan gedirlər. Bu biznes-ideyanın gəlirli hissəsi bir neçə məşğələ və ya ay ərzində abonement satışı üzərində qurulur, buna görə də studiya sahibi özünü qrup yığımından sonra kifayət qədər inamlı hiss edə bilər. Fitnes-klublardan fərqli olaraq, studiyanın tərtibatı elə də ciddi sərmayə qoyuluşu tələb etmir. Ciddi təmir tələb etməyən, yararlı bir məkan axtarıb tapmaqla yatrımları minimuma endirmək olar.
17-ci biznes-ideya: Klininq (təmizlik) şirkəti
Son illərdə bir çox iri şirkətlər birbaşa mənfəət əldə etməklə əlaqəli olmayan fəaliyyət sahələrini autsorsinq şirkətlərinə verməyə başlayıb. Klininq bu sahəyə aiddir, azərbaycan dilində təmizlik işləri deməkdir. Bazarda ixtisaslaşmış şirkətlər peyda olur ki, onlar nəinki təmizlik işlərini yerinə yetirir, həm də binalara kompleks xidmət göstərmək ideyasını həyata keçirirlər. Ən qazanclı sahə – bu korporativ xidmət seqmentidir: ticarət mərkəzləri, ofis binaları, iri təşkilatların və müəssisələrin iş məkanları. Bir qayda olaraq, bu iş hazır müştəri üçün açılır. Bu zaman təmizləyici avadanlıqlar satın alınır və ştata işçilər qəbul edilir.