- Şəhər – Bakı
- Yaş – 22 – 35 yaş
- Cins – Fərqi yoxdur
- Təhsil – Ali
- İş təcrübəsi – 1 ildən 3 ilə qədər
- Əlaqədar şəxs – Mehriban xanım
- Telefon – (051) 229-23-80
- E-mail – info@novatorhrc.com / info@finstaff.az
- Əmək haqqı – 600 – 800 AZN
Vakansiya barədə məlumat:
– Avans hesabatlarının aparılması
– Vergi və mühasibat uçotunun aparılması
– Məcburi dövlət sosial sığorta haqqı hesabatlarının hazırlanması
– Bütün növ hesabatların hazırlanması və aidiyyəti orqanlara-Vergi Departamenti, DSMF və Statistika Şöbəsinə təqdim edilməsi
– Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması
– Bank hesabları və kassa üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
– Digər kreditor və debitorlar ilə hesablaşmaların uçotunun aparılması;
– Elektron vergi hesab-faktura, qaimə-faktrura, hesab-fakturaların işlənməsi;
– İş saatı: həftənin 6 gün, 09:00-dan 18:00-dək
– Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur
Mühasib üçün tələblər:
– Sadələşdirilmiş və 18% vergi ödəyicilərinin uçotunu aparmaq qabiliyyəti olsun.
– Vergi, əmək qanunvericilikləri üzrə biliklərə sahib olmalı
– Elektron hökumət portalı və internet bankingdə işləməyi bacarmalı
– İşçilərin əmək haqlarının və digər ödənişlərinin hesablanması;
– AR əmək məcəlləsinə vuyğun sənədləşmə və müqavilələrin tərtib olunması
– Balansın çıxarılması üzrə biliklərə sahib olmalı
CV-lərinizi info@novatorhrc.com / info@finstaff.az ünvanına göndərin