Pulların təşəkkülü (2-ci hissə)
Üçüncüsü, məhsulun satış qabiliyyəti kəmiyyətcə məhduddur. Yəni, hələ təmin olunmamış müştəri ehtiyaclarının həcmi ilə məhdudlaşır; bundan başqa, müxtəlif mallarda nəzərəçarpacaq dərəcədə fərqlənən kəmiyyət satış həcminin sərhədləri mövcuddur. Məsələn, K. Menqer Perunun qədim dövrü ilə bağlı elmi əsərləri ət və çörəyin satışı qabiliyyəti ilə müqayisə etməyi təklif edir.
Dördüncüsü, satış qabiliyyəti satışların mümkün olduğu dövrdən asılıdır. Təzə çiyələk, hisə verilmiş kolbasa, istiridyə, qəzet, moda geyimləri və s.-nin satış müddətlərini müqayisə etsək məhsullar arasındakı bu fərqlər daha aydın olacaqdır.
Beləliklə, maksimum satış qabiliyyətinə malik olan əmtəə pula çevrilir.
Pullar – bu, mütləq likvid bir mübadilə vasitəsidir. Bunlar cəmiyyətin iqtisadi həyatının əsas tərkib hissələrindən biridir və inkişafının müəyyən bir mərhələsində meydana çıxıb, ancaq, bir dövlət qanunvericilik aktının məhsulu olaraq deyil, cəmiyyətdəki iqtisadi münasibətlərin inkişafı, insanların təbii iqtisadi həyatı nəticəsində meydana gəlib.
Artıq müxtəlif regionlarda və ölkələrdə ticarətin inkişafının ilk mərhələlərində insanlar elə bir məhsul tapıblar ki, o, ən çox satış qabiliyyəti ilə seçilir ki, bu da lazım olan istənilən məhsula dəyişdirilə bilər. Bütün bu proses təbii olaraq baş verdi. Bu cür məhsul olaraq taxıl, mal-qara, mis, duz, xəz və s. istifadə edilmişdir. Bu məhsulların hamısı bir tələbi ödəməli idi: həm alıcılar, həm də satıcılar tərəfindən mübadilə vasitəsi olaraq universal qəbul vasitəsi əldə etmək.
Qeyd etmək lazımdır ki, neoklassiklər vərdişin pulun meydana gəlməsində böyük təsirini vurğulayırlar. Bu amil müasir pulların təbiətində çox şeyi aydınlaşdırmağa kömək edəcəkdir.