» » » Gəlirli startapı necə təsis etməli (7-ci hissə)

Gəlirli startapı necə təsis etməli (7-ci hissə)

posted in: Xəbər | 0
birbank biznes

Gəlirli startapı necə təsis etməli (7-ci hissə)

Biznesə yeni başlayan sahibkarlardan ötrü 5 addımdan ibarət təlimat   

Minimal həll

Problemin həlli üçün hansı minimum funksiyalar dəsti tələb olunur?

İkinci və üçüncü mərhələni tamamlayaraq, siz artıq məhsulun monetizasiyası haqqında əsas faktların toplusuna sahibsiniz və xarici görünüş və funksiyaların dəsti haqqında müəyyən təsəvvürə maliksiniz. Növbəti addım – bu, insanların ödəməyə hazır olduqları əsas funksiyaların minimum dəstini yaratmaqdır.

Startapın işə salınmasına hazırlığın bu mərhələsində əsas diqqəti ümumi qərara ayırın, funksiyaların, dizaynın və inkişafın təkmilləşdirilməsi ilə isə daha sonra məşğul olmaq olar.

Məqalənin 6-cı hissəsini buradan oxuya bilərsiniz

Minimum funksiyalar dəsti ilə hər hansı bir şəraitə uyğunlaşa bilərsiniz. Funksiyalar nə qədər az  dəyişdirilərsə, təklifin sadəliyi müştərinin daha çox xoşuna gələcək.

Göründüyü kimi, mükəmməllik, əlavə etmək üçün nəsə olmadıqda deyil, nəyi isə ondan artıq qoparmaq mümkün olmadıqda, əldə olunur.

Antuan de Sent Ekzüperi, yazıçı və hərbi təyyarəçi 

Funksiyaların minimal dəstini necə müəyyən etməli?

  • Hipotez işləyib hazırlayın. Bunun üçün fokus-qruplarda sorğuların nəticələrini təhlil edin. Birbaşa soruşun: həll olunmalı problem nədir? Bu informasiyanı sadələşdirin və çıxışda siz sadə funksiyalar dəstini əldə etmiş olacaqsınız.
  • Potensial müştərilər qrupu yaradın. Onları əvvəllər e-poçtlarınıza cavab verən və müştəriniz ola biləcək insanlar arasından tapın, adlarını siyahıya salın.
  • Məhsulunuza vizual forma verin. Məhsul haqqında yaxşı bir fikir yaratmağa kömək edəcək bir neçə maket çəkin. Bunu Balsamiq Mockups və Lucidchart pulsuz proqramlarında etmək olar.
  • 5000 rublluq test. İstehlakçılara maketi göstərin və əgər onlar istifadə etməyə hazır deyilsə, son məhsula əlavə etməyi planlaşdırdığınız bütün xüsusiyyətləri qeyd edin və aşağıdakı sualları verin: “Bir və ya daha çox funksiyaya sərmayə qoymaq üçün yalnız 5000 rublunuz varsa, bu pulları nə üçün sərf edərdiniz?” Müştərilər onlar üçün həqiqətən vacib olan xüsusiyyətləri seçəcəklər.
  • Məhsulunuza olan tələbatı dəqiqləşdirin və yoxlayın. Belə bir sual verib tələbatı və qiyməti test edin: “Sizin fikrinizcə, məhsul üçün hansı qiymət daha qəbulolunandır?” “Məhsuldan istifadəyə görə birdəfəlik ödəniş etməyi və ya aylıq abunəçi kimi ödəməyi üstün tutursunuz?”

Xoş, lakin əhəmiyyətsiz xüsusiyyətləri əlavə edərək, məhsulun təkmilləşdirilməsinə vaxt, enerji və pulunuzu israf etməyin.


Məqalənin 8-ci hissəsini buradan oxuya bilərsiniz


Teleqram qrupumuza üzv olun



Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN.

Mühasibat, Audit və Kadr Xidmətləri üçün linkə daxil olun.

Mühasibat sahəsində ən son iş elanları və xəbərlərini izləmək üçün linkə daxil olaraq qrupumuza üzv olun