Öhdəliklər:
- Hesab-fakturalar, qəbzlər, kreditor və debitor hesabları kimi maliyyə sənədlərinin hazırlanması;
- Maliyyə məlumatlarının müvafiq proqram təminatına daxil edilməsi;
- Ödənişlərin, məbləğlərin və mühasibatlıq kitablarının düzgün olması üçün onların hesablanması və yoxlanılması;
- Şirkətlərin bank hesabları və kassa sənədləri ilə işləmək;
- Büdcələrin, uçot sənədlərinin və hesabatların hazırlanması daxil olmaqla, müxtəlif tapşırıqlarda maliyyə şöbəsinin əməkdaşlarına köməklik etmək;
- Rəhbərliyin tələb etdiyi digər müvafiq vəzifələr.
Namizəddə tələblər:
- Mühasibatlıq üzrə güclü bacarıqlar;
- Müvafiq sahədə təcrübə;
- Maliyyə hesabatları və balanslar üzrə anlayış;
- Tez öyrənən, çalışqan, detallara diqqət yetirən və təyin edilmiş müddətlərə əməl edən.
İş növü: Tam iş günü (Full-time)
Tələb olunan iş təcrübəsi: 1 ilə qədər
İş yeri: Azərbaycan / Bakı
Təhsil: Bakalavr
Dillər:
- Azərbaycan (ana dili)
- İngilis dili (orta)
- Rus dili (orta)
Mənbə: gilanholding.com
hr.gilanholding.com e-mail ünvanı ilə və ya gilanholding.com/careers/vacancies/ linkinə daxil olaraq müvafiq vakansiya üzrə CV-nizi göndərə bilərsiniz.