Öhdəliklər:
- Müqavilələrin, protokolların və ödəmə hesablarının hazırlanması;
- Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
- Digər kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması;
- Mal-material uçotu;
- Elektron vergi hesab faktura, qaimə faktura, hesab fakturalarının işlənməsi;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiya hesablanması;
- İşçilərin əmək haqqlarının və digər ödənişlərinin hesablanması;
- İstehsal olunan məhsulun maya dəyərinin hesablanması.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə 3 ildən artıq iş təcrübəsi;
- MS Office (Word, Excel, Power Point) proqramında yüksək səviyyədə işləyə bilmək bacarığı;
- 1 C proqramında işləmək bacarığı;
- Məsuliyyət və stressə davamlılıq.
İş növü: Tam iş günü (Full-time)
Tələb olunan iş təcrübəsi: 3 ildən 5 ilə qədər
Mənbə: gilanholding.com
hr.gilanholding.com e-mail ünvanı ilə və ya gilanholding.com/careers/vacancies/ linkinə daxil olaraq müvafiq vakansiya üzrə CV-nizi göndərə bilərsiniz.