İşəgötürən: Construction Company
İş barədə:
- Bank və kassa əməliyyatlarının aparılması;
- Daxili hesabatların, Bank və kassa sənədlərinin proqram bazasına işlənməsi;
- Pul vəsaitlərinin uçotuna nəzarət olunması;
- Kreditorlar və debitorlar ilə üzləşmələrin aparılması;
- Excel və 1C proqramlarında işləmək bacarığı;
- İdarəetmə və vergi uçotu üzrə biliklər;
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli;
- MS Office proqramlarını mükəmməl bilməli;
- Ünsiyyət qurmaq və danışıqlar aparmaq bacarığı;
- Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyətin hazırlanması;
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- E-qaimə, hesab və Vergi Hesab Fakturaların yazılması, gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar;
- DSMF, Statistika, Məşğulluq idarəsinə hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Vergi hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi, yazışmaların aparılması;
- Rəhbərliyin verdiyi bütün tapşırıqların vaxtında və yüksək səviyyədə həll edilməsi.
Əmək haqqı: 400 AZN
Şəkilli cvlərinizi hrc.ecompany@gmail.com ünvanına göndərin.
Mənbə: jobsearch.az