İşəgötürən: Zeta Group
Vəzifə: Maliyyə menecerinin köməkçisi
-
Şəhər: Bakı
-
Yaş: 26 – 35 yaş
-
Təhsil: Ali
-
İş təcrübəsi: 3 ildən 5 ilə qədər
-
Əlaqədar şəxs: Günel İsgəndərli
-
Telefon: (012) 404-13-38
-
E-mail: cv@zeta.az
İş barədə məlumat
– Müəssisənin maliyyə strateji planın həyata keçirilməsi və büdcəsininin hazırlanmasında yaxından iştirak etmək
– Maliyyə üzrə bütün layihələri istiqamətləndirərək, nəzarət edilməsi və bir-biri ilə əlaqələndirilməsində iştirak etmək
– Müəssisənin bütün aktiv və passivlərinin idarəedilməsi üzrə müəssisədaxili qaydaların işlənib hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsində iştirak etmək
– Perspektiv və cari maliyyə planlarının, proqnozlaşdırılmış balans və pul vəsaitlərinin hərəkətinin layihələşdirilməsi və düzgün xərclənməsinə nəzarət edilməsində iştirak etmək
– Dövriyyə vasitələrinin normativlərinin işlənib hazırlanması, sürətləndirmək məqsədi ilə əlaqəli tədbirlərin görülməsi
– Müəssisənin fəaliyyətinin maliyyə nəticələrini tənzim etmə üsullarını işləyib hazırlamaq (məhsulun maya dəyəri, elementlərin formalaşmasının optimal variantlarının müəyyən olunması, xərclərin bölüşdürülməsi, qiymət qoyma və s.)
– Müəssisənin maliyyə-iqtisadi nəticələrini makro-iqtisadi cəhətdən təhlil etmək
– Kommersiya müəssisələri, kredit və lizinq təşkilatları və digər təşkilatlar ilə işgüzar əlaqələrin qurulmasını təmin etmək
– Müəssisənin öhdəlikləri üzrə bütün ödəmə sənədlərin təsdiq olunmasına nəzarət etmək
– Müəssisənin investisiya siyasətinin və aktivlərin idarəolunmasının həyata keçirilməsi, onların optimal strukturunun müəyyən edilməsi, aktivlərin dəyişdirmə və ləğv edilmə təklifinin hazırlanması, qiymətli kağız portfelinin idarə olunması
– Gəlirlərin vaxtlı vaxtında daxil olmasının və borcların ödənilməsinin təmin edilməsi
– Müəssisə və maliyyə-hesablaşma əməliyyatlarının təyin olunmuş vaxt çərçivəsində rəsmiləşdirilməsi
– Tədarükçülərin və podradçıların hesablarının ödənilməsininin təmin edilməsi
– Satılmış və göstərilmiş xidmətlərdən mənfəətin hesablanmasına, əsas vəsaitlərin istifadəsinə, həmçinin bilavasitə müəssisənin əsas fəaliyyəti ilə bağlı olmayan əməliyyatların xərclərinin aparılmasına nəzarət edilməsi
– Mənfəət və digər vergilərin hesablanması, vergilərin minimallaşdırılmasının planlaşdırılması və idarə olunması, dövlət və yerli büdcələrə vergi və rüsumların köçürülmələri və s. kimi işlərin aparılması
– Hesabat sənədlərinin düzgün tərtib olunmasını və tərkibində olan məlumatın doğruluğunu təmin etmək
– İş qrafiki: həftənin 5 günü
– İş saatları: 09:00-dan 18:00-dək
– İş yeri baş ofis
Namizədə tələblər
– Maliyyə sahəsində ali təhsil;
– Müvafiq təcrübə (minimum üç illik)
– Büdcələşma və planlama üzrə biliklər
– Beynəlxalq Maliyyə Hesabatlılığı Standartları (İFRS), ACCA , CIMA, CFA üzrə biliklər
Mənbə: boss.az